Schneeeeee (inkabb neee)

ffuu-aus-schnee-2011-02-08 (1)

Intro – Belga – Ovi

Egy, két, egy-két-há’-négy

Refr.: Akit az istenek szeretnek, örökre meghagyják gyereknek

Reggel hét, ébredek (helyett reggel 6, hogy a rohadas jonne ra)
Apu kelteget úgyhogy jobb, ha máris kelek! (nem kelteget itt senkise, max a mobilom…)
Benyomok egy kiflit a számba (helyett KV, cigi)
Hugi, neked nem adok, kár a pofádba
A kaja után küldök egy bögre kakaót
Anyu rám adja a jégaralsót
Veszem a sapeszt és viszem a mackót
Apu áthívja a szomszéd Ildikót
Aki már vár a kapu előtt állva
Fagyit nyalva, barbiet fogva
Elveszi a matchboxom ezért meghúzom a haját
Ez itt az egyetlen törvény!
Kisgyerekek, ezt tartsátok be!
Vagy mehettek az örök büntibe
Nyolckor már az oviban vagyok
Körülnézek, hol vannak a haverok….

Es igen, 8-kor mar valoban itt voltam a munkahelyen. Sajnos. Bar ne tettem volna, mert sorra jonnek az emailek, hogy mindenki otthonrol dolgozik… Tegnap 24:00-kor meg lazasan kemleltem a csocsoforumot, akkor meg nem volt semmi kulonos. De ma reggel felkelek, kinezek az ablakon, es nini… nem leesett sitty-sutty 15 cm ho? De. Remek. Ez utan nem telt annyira viccesen a reggelem, mint Belgaeknak az OviRapben, hisz a busz is kesett 15 percet, a vonat meg 30-at. Nesze neked nemet pontossag. Es frankon most kaptam az utolso emailt, mely bizonyitja, hogy ma hivatalosan is egyedul vagyok az irodaban. En, aki fostos tomegkozlekedessel jarok, autom nuku, csak egy istenkiraly Decathlonos hegymaszobakancsom, melyet Edesapam rendkivul kivalo tanacsara ujitottam be mult heten. Nos en ertem csak ide, a tobbiek utkozben elvesztek… Segitseg, szabaditsatok ki… :). A kenyelmes mindenuket. Megalljanak, 12:00-kor elhuzok a retkes busba, es mindenki tehet egy szivesseget :).

Comments
One Response to “Schneeeeee (inkabb neee)”
  1. Darth Vader says:

    Nagyon király ez a hóember … 1 órán át röhögtünk rajta a Lalival. :DDD

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

